søndag 18. september 2016

[ før og etter - b a d ]

Jeg tenkte det kunne være gøy å se på forandringene vi har gjort siden vi overtok huset for snart 3 år siden. Det har for det meste vært maleprosjekter, og det er ganske gøy å se hvordan vi har satt vårt preg på huset.

Jeg fikk litt kløa av at hele huset var malt i b o m u l l innvendig. Vi flyttet fra et hvitt og grått hus i Sandnes, så jeg var skikkelig klar for farger.

De største forandringene er definitivt gjort på badet. Vi har rivd alt innvendig og bygd opp fra bunnen av. Det er jo veldig mange valg som skal gjøres når man setter i gang med et så stort p r o s j e k t, heldigvis hadde jeg en ganske klar formening om i hvilken retning jeg ville(så var det jo bare å overbevise han jeg bor med ;)

Vi har fliser på gulvet, og valget falt på sjakkmønster. Veggen er malt i en lysegrønn farge fra Nordsjø. Baderomsmøbler fra IKEA (litt upraktisk med svart siden støv blir veldig for synlig, men veldig fint da :) Vi beholdt b a d e k a r e t som stod på badet fra før, det var helt fint så bare dumt å kaste det og bruke penger på et nytt. I tillegg gikk vi bort fra å dusje rett på flisene og har satt inn et dusjkabinett.

Det er så utrolig digg med nytt bad og jeg er veldig fornøyd med de løsningene vi valgte.

FØR



ETTER



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar